Dopady distančního vzdělávání z důvodu pandemie na vzdělávací proces žáků s narušenou komunikační schopností – Adéla SAMKOVÁ
Adéla SAMKOVÁ
Diplomová práce
Dopady distančního vzdělávání z důvodu pandemie na vzdělávací proces žáků s narušenou komunikační schopností
The Impacts of Pandemic on the Process of Distance Education of Pupils with Speech and Language Impairment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá dopady distančního vzdělávání z důvodu pandemie na vzdělávací proces žáků s narušenou komunikační schopností. Cílem diplomové práce je zjistit dopady distančního vzdělávání z důvodu pandemie na vzdělávací proces žáků s narušenou komunikační schopností. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se skládá ze tří kapitol, přičemž čtvrtá kapitola …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the impacts of pandemic on the process of distance education of pupils with speech and language impairment The aim of the thesis was to determine the impacts of pandemic on the process of distance education of pupils with speech and language impairment. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis consists of three chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAMKOVÁ, Adéla. \textit{Dopady distančního vzdělávání z důvodu pandemie na vzdělávací proces žáků s narušenou komunikační schopností}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/x2s3ei/.
Jak správně citovat práci
SAMKOVÁ, Adéla. Dopady distančního vzdělávání z důvodu pandemie na vzdělávací proces žáků s narušenou komunikační schopností. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová -
Připravenost pedagogů k edukaci žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách
Martina Ušatá -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Materiály k diagnostice narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
Kateřina Křižanová