Vzdělávací potenciál výtvarných prací MŠ Chodov – Blanka ZÁMEČNÍKOVÁ
Blanka ZÁMEČNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávací potenciál výtvarných prací MŠ Chodov
Educational potential of the artworks made at Kindergarten Chodov
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je seznámit se s požadavky současné výtvar-né výchovy a prostřednictvím výzkumné sondy kvalitativního charakteru ověřit, zda a do jaké míry korespondují se vzdělávacími cíli a obsahy v konkrétní mateřské škole. Poukázat na případné chyby a nedostatky, kterých se učitelé v praxi výtvarné výchovy dopouštějí, a vzájemnou reflexí a hledáním nových cest a pohledů přispět …víceAbstract:
The goal of this thesis is to become acquainted of requirements contemporary art and through qualitative research probe to verify whether and to what extent correspond with educational goals and contents in nursery school. This thesis was written to point out the faults and shortcomings, that are perpetrated by teachers in art education practice, to search for new paths and perspectives by the mutual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Věra Uhl Skřivanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁMEČNÍKOVÁ, Blanka. Vzdělávací potenciál výtvarných prací MŠ Chodov. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Edukační programy ve výstavních institucích v Ústeckém kraji: návrh edukačních programů s ohledem na vzdělávací obsah předmětu Výtvarná výchova.
Šárka STUDECKÁ -
Podještědí: paměť místa jako inspirační zdroj a vzdělávací obsah ve výuce výtvarné výchovy
Markéta DUDOVÁ -
Analýza výtvarných technik na základě aplikace vzdělávacího obsahu oboru Výtvarná výchova na základní škole speciální
Veronika Jirková -
Struktura a obsah vyučovacích jednotek výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ - výzkumná sonda mezi učiteli
Adéla KOTKOVÁ -
Pojetí spravedlnosti u učitelů základních škol
Jan Zubalík -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Pojetí kázně na 2. stupni základní školy ve srovnání začínajícího a zkušeného učitele
Lenka Zpěváková -
Diktát a práce s chybou v pojetí učitele experta
Tereza Vlachová