Význam učitelských otázek ve vyučování na střední škole – Bc. Barbora Hejná
Bc. Barbora Hejná
Master's thesis
Význam učitelských otázek ve vyučování na střední škole
The relevance of teaching questions in classes at secondary school
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku učitelských otázek ve vyučování na střední škole. Zjišťuje, jaké typy učitelských otázek se ve vyučování vyskytují, jaká je jejich funkce a jaký vliv mají na samotné vyučování. Jedná se o teoreticko-empirickou práci. Teoretická část se věnuje vymezení komunikace ve školní třídě, struktuře vyučovací hodiny a učitelským otázkám. Empirická část se skládá …moreAbstract:
This masters dissertation focuses on the topic called teaching questions in classes at a high school. It discovers which types of teaching questions appear in classes, what is their function and how big is the influence on teaching itself. This thesis is a theoretical-empirical work. Theoretical part defines communication in school class, structure of a teaching class and teaching questions. Empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wst81/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Design of Communication Layer of Smart Factory
Balaguru Baluchamy -
Pozitiva a negativa v komunikaci učitele během vyučovací hodiny
Ludmila Ficová -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková