Bc. Roman Vorlíček

Master's thesis

Spotřebitelské soutěže vybrané firmy a jejich vliv na podporu prodeje

Consumer competitions selected companies and their impact on sales promotion
Abstract:
Má diplomová práce se věnuje problematice vyhlašování spotřebitelských soutěží ve firmě Český porcelán, akciová společnost se sídlem v Dubí. Cílem diplomové práce je provést analýzu vlivu spotřebitelských soutěží na pozitivní podvědomí spotřebitelů a vlivu na jejich nákupní chování. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou, kde jsou definovány základní termíny z této problematiky …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of the promulgation of the consumer competition in the company Czech porcelain, joint-stock company based in Dubí. The aim of diploma thesis is to analyse the impact of consumer competitions on positive subconscious of consumers and influence on buyers behaviour. The diploma thesis is divided into two parts, the part of the theoretical, where are defined the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Martina Sedláková
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní