Digitální adopce v nákupním chování spotřebitelů – Bc. Veronika Švecová
Bc. Veronika Švecová
Master's thesis
Digitální adopce v nákupním chování spotřebitelů
Digital adoption in consumer purchasing behaviour
Abstract:
Diplomová práce se věnuje digitální adopci v nákupním chování spotřebitele. Nejprve je v práci prozkoumáno teoretické pozadí této problematiky. Hlavním cílem práce je identifikace spotřebitelských segmentů preferujících nakupování online na vybraných trzích. Dále jsou pak definovány dílčí cíle. K naplnění všech cílů této práce byly využity analýzy sekundárních a primárních dat. Díky sekundárním datům …moreAbstract:
This diploma thesis aims to describe digital adoption in the context of consumer purchasing behaviour. Initially, the thesis examines the theoretical background of this issue. The main goal of this thesis is to identify consumer segments that prefer online purchasing in selected markets. Additionally, several sub-goals are defined. To fulfill all the objectives of this work, analyses of secondary and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Reader: Jana Stávková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
Viktorie Štorková -
Project of launching natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market
Jana TOMKOVÁ -
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Aneta Chlebiková -
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Zuzana Parfusová -
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Kamil Slunský -
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Zuzana Vostalová -
Regulácia reklamy na lieky a doplnky stravy v českej a európskej judikatúre
Rebeka Pilipová -
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková