Bc. Jasmin Zoronjic
Diplomová práce
Sustainable enterprise
Sustainable enterprise
Anotace:
The main aim of this dissertation is to identify the key determinants of the brand image and the image of sustainability of IKEA. First of all, the literature review provides the framework for generation of conceptual model, which identifies three types of variables which affect the brand image and the image of sustainability: personal characteristics, attitudes toward products and services and attitudes …víceAbstract:
The main aim of this dissertation is to identify the key determinants of the brand image and the image of sustainability of IKEA. First of all, the literature review provides the framework for generation of conceptual model, which identifies three types of variables which affect the brand image and the image of sustainability: personal characteristics, attitudes toward products and services and attitudes …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g8063/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Irena Jindřichovská, CSc.
- Oponent: MBA Jaromír Stemberg
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
A Product Analysis and Growth Strategy Proposal for Kaleido
Michael Sagols -
A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch
Ondřej BAMBUCH -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva