Bc. Jasmin Zoronjic
Diplomová práce
Sustainable enterprise
Sustainable enterprise
Anotace:
The main aim of this dissertation is to identify the key determinants of the brand image and the image of sustainability of IKEA. First of all, the literature review provides the framework for generation of conceptual model, which identifies three types of variables which affect the brand image and the image of sustainability: personal characteristics, attitudes toward products and services and attitudes …víceAbstract:
The main aim of this dissertation is to identify the key determinants of the brand image and the image of sustainability of IKEA. First of all, the literature review provides the framework for generation of conceptual model, which identifies three types of variables which affect the brand image and the image of sustainability: personal characteristics, attitudes toward products and services and attitudes …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g8063/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Irena Jindřichovská, CSc.
- Oponent: MBA Jaromír Stemberg
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch
Ondřej BAMBUCH -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Tereza Nejezchlebová