Bc. Jasmin Zoronjic

Diplomová práce

Sustainable enterprise

Sustainable enterprise
Anotace:
The main aim of this dissertation is to identify the key determinants of the brand image and the image of sustainability of IKEA. First of all, the literature review provides the framework for generation of conceptual model, which identifies three types of variables which affect the brand image and the image of sustainability: personal characteristics, attitudes toward products and services and attitudes …více
Abstract:
The main aim of this dissertation is to identify the key determinants of the brand image and the image of sustainability of IKEA. First of all, the literature review provides the framework for generation of conceptual model, which identifies three types of variables which affect the brand image and the image of sustainability: personal characteristics, attitudes toward products and services and attitudes …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Irena Jindřichovská, CSc.
  • Oponent: MBA Jaromír Stemberg

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní