Marketingová strategie stavební firmy – Bc. Martin Beleš
Bc. Martin Beleš
Diplomová práce
Marketingová strategie stavební firmy
The Marketing Strategy of a Construction Firm
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie stavební firmy“ je navrhnout vhodné podnikové poslání, vizi a marketingovou strategii pro malou stavební firmu. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky vztahující se k řešenému problému, jako je teorie marketingového řízení, podnikového strategického plánování a marketingového plánování. V praktické části poté řeším předmět diplomové práce …víceAbstract:
The subject of the thesis titled “The Marketing Strategy of a Construction Firm“ is to suggest the right business mission, vision, and marketing strategy for a little construction company. In the theoretical part are introduced the main theories, which are relating to the solved problem, such as the theory of marketing management, business strategy planning and marketing planning. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iq1ep/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Analýza mikroprostředí společnosti Systém asistovaného hubnutí s.r.o.
Simona Velíšková -
Návrh marketingové strategie firmy T&MM CZ s.r.o.
Pavlína Mašková -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen