Diagnostika vybraných prekonceptů k technické výchově žáků 5. tříd ZŠ – Petra BRODSKÁ
Petra BRODSKÁ
Diplomová práce
Diagnostika vybraných prekonceptů k technické výchově žáků 5. tříd ZŠ
Diagnosis of Selected pre-Concepts Towards Technical Education of 5th Grade Pupils
Anotace:
Závěrečná diplomová práce se zabývá problematikou diagnostiky prekonceptů k technické výchově žáků 5. tříd ZŠ. Teoretická část je zaměřena na problematiku žákova pojetí výuky, konstruktivistickou didaktikou a jejím významem pro vzdělávání, obsahem technického vzdělávání na prvním stupni základních škol a metodami sběru a vyhodnocování kvantitativní a kvalitativní diagnostiky se zaměřením na danou problematiku …víceAbstract:
Analysis of selected preconceptions in the technical education of primary school class 5's. The theoretical part is focused on the pupils' conception of schooling, constructivist didactics and its significance for education, the content of technical education in primary schools and methods of collecting and evaluating quantitative and qualitative diagnoses with a focus on the issue. 0 The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Zveřejnit od: 28. 4. 2010
Identifikátor:
9994
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Roučová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRODSKÁ, Petra. \textit{Diagnostika vybraných prekonceptů k technické výchově žáků 5. tříd ZŠ}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/x30y17/.
Jak správně citovat práci
BRODSKÁ, Petra. Diagnostika vybraných prekonceptů k technické výchově žáků 5. tříd ZŠ. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / NŠ-TV-C
Práce na příbuzné téma
-
Konstruktivistické pojetí výuky v hodinách matematiky
Daniela Trčková -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku neživá příroda (nerosty, horniny a půda)
Gabriela Makovičková -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku živočichové
Michaela Kuklová -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku Ekologie a ochrana přírody
Markéta Macháňová -
Komplexní rozvoj osobnosti dítěte v předškolním věku pomocí výtvarné tvorby (utváření znakové struktury - prekoncept, koncept, symbol)
Hana Výborná -
Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově
Anna PISKÁČKOVÁ -
Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově
Michaela KOKOŠKOVÁ -
NÁMĚT, KONCEPT A PREKONCEPT VE VÝTVARNÉ VÝCHOVĚ SE ZAMĚŘENÍM NA ZDRAVOTNĚ HANDICAPOVANÉ ŽÁKY
Barbora BRUNNEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva