Efektivní nákup a prodej podniku – Karolína RYTÍŘOVÁ
Karolína RYTÍŘOVÁ
Bakalářská práce
Efektivní nákup a prodej podniku
Effective purchase and sale of the company
Anotace:
Samotná bakalářská práce pojednává o procesu nákupu a prodeje ve společnosti GR electronic, spol. s r.o., která se zabývá výrobou vyhřívacích elementů do autosedaček. Práce obsahuje praktickou a teoretickou část, které se navzájem prolínají a tvoří tak celek, který na sebe navazuje. Společnost je v jistém ohledu odlišná od většiny společností, které se vyskytují na území České republiky, na rozdíl …víceAbstract:
The bachelor theses deals with the purchasing and sail process in the GR electronic company producing the heating elements for car seats. The theses contains two interrelated inosculating practical and theoretical parts creating a complex unit. In some respects, the company is different from the most of companies in the Czech Republic; unlike them, cooperates with strategic partners. The goal of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Ing. Jiří Hofman
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYTÍŘOVÁ, Karolína. Efektivní nákup a prodej podniku. Cheb, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategický partner a jeho vliv na finanční plánování podniku
Martin Maroušek -
Rusko jako strategický partner pro české exportéry a investory
Alena Vrbová -
Strategická analýza okolí společnosti Partner in Pet Food CZ s.r.o
Ioana Rusu -
Ocenění podniku cargo-partner ČR s.r.o.
Kateřina Jelínková -
Nákupní proces v nemocnici XY a. s.
Jiří Kokavec -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Poptávkový proces ve Škodě auto a.s.
Byron Heng -
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
Veronika Linhartová