Analýza distribučních cest firmy Mauting spol. s r. o. – Táňa POLÁCHOVÁ
Táňa POLÁCHOVÁ
Bakalářská práce
Analýza distribučních cest firmy Mauting spol. s r. o.
Analysis of Distribution Channels of the Company Mauting spol. s r. o.
Anotace:
Cílem předkládané bakalářské práce je analýza distribučních cest, prováděná ve společnosti Mauting spol. s r. o. Tato společnost patří mezi přední dodavatele strojů a zařízení pro masný a potravinářský průmysl. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí. Teoretická část se zaměřuje na zpracování primárních pramenů dané problematiky, tj. popis distribuce a s ní souvisejících pojmů. Poznatky z teoretické …víceAbstract:
The goal of submitted bachelor thesis is analysis of distribution channels executed in company Mauting spol. s r.o. This company belongs to front supliers of machines and equipment for the meat processing industry and food processing industry. This thesis is devided into two separated parts. Theoretical part is focused on processing primary sources of this problems, i. e. the description of distribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁCHOVÁ, Táňa. Analýza distribučních cest firmy Mauting spol. s r. o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Distribuční politika vybraného podniku
Adéla Syrovátková -
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Zuzana KŘÍŽKOVÁ -
Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh
Zdeněk BULEJKA -
Výzkum úlohy cizích distribučních mezičlánků při posilování vztahů s odběrateli disazokondenzačních žlutí
Petr Bašus -
Analýza distribučních cest firmy ABC
Markéta Janečková -
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
Bohdana MRKÁČKOVÁ -
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Zuzana KŘÍŽKOVÁ -
Marketingová komunikace a distribuční cesty firmy ROTEX Vysočina s.r.o.
František Strohmer