Potenciál rozšíření značky Marks & Spencer na českém trhu – Tereza Vašátková
Tereza Vašátková
Bachelor's thesis
Potenciál rozšíření značky Marks & Spencer na českém trhu
Potential of the Marks & Spencer brand expansion on the Czech market
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Potenciál rozšíření značky Marks & Spencer na českém trhu“ je zjistit, zda by retailer Marks and Spencer měl šanci uspět na trhu měst Hradec Králové a Pardubice. Prozatím je Marks and Spencer v České republice rozšířen pouze ve městech nad 100 000 obyvatel, proto byla vybrána právě města Hradec Králové a Pardubice, které se okolo tohoto počtu obyvatel pohybují. Práce se skládá …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis "Potential of the Marks & Spencer brand expansion on the Czech market" is to find out whether the retailer Marks and Spencer would have a chance to succeed in the markets of Hradec Králové and Pardubice. In these days, Marks and Spencerhas been spread in the Czech Republic only in cities with more than 100,000 inhabitants, therefore the cities of Hradec Králové and Pardubice …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79295
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Optimalizace a návrh zlepšení e-shopu Marks and Spencer
Adam Kryštof -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Strategická analýza podniku Marks and Spencer Czech Republic, a.s.
Ilona Thomasová -
Návrh úpravy talentového programu pro zaměstnance společnosti Marks and Spencer
Helena Baráková -
Rizikové faktory rozšíření Městské karty v Hradci Králové jako multifunkčního média
Libor Chovanec -
Návrh na rozšíření volnočasových aktivit pro středoškolskou mládež při Domě dětí a mládeže v Hradci Králové
Jana Šestáková -
Mezinárodní expanze podniku - analýza trhů
Ondrej Lipták -
Historická analýza vzestupu a expanze korejské populární kultury na západě
Pavla Girardová de Villars