Tereza Vašátková

Bachelor's thesis

Potenciál rozšíření značky Marks & Spencer na českém trhu

Potential of the Marks & Spencer brand expansion on the Czech market
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Potenciál rozšíření značky Marks & Spencer na českém trhu“ je zjistit, zda by retailer Marks and Spencer měl šanci uspět na trhu měst Hradec Králové a Pardubice. Prozatím je Marks and Spencer v České republice rozšířen pouze ve městech nad 100 000 obyvatel, proto byla vybrána právě města Hradec Králové a Pardubice, které se okolo tohoto počtu obyvatel pohybují. Práce se skládá …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis "Potential of the Marks & Spencer brand expansion on the Czech market" is to find out whether the retailer Marks and Spencer would have a chance to succeed in the markets of Hradec Králové and Pardubice. In these days, Marks and Spencerhas been spread in the Czech Republic only in cities with more than 100,000 inhabitants, therefore the cities of Hradec Králové and Pardubice …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79295