Potenciál rozšíření značky Marks & Spencer na českém trhu – Tereza Vašátková
Tereza Vašátková
Bachelor's thesis
Potenciál rozšíření značky Marks & Spencer na českém trhu
Potential of the Marks & Spencer brand expansion on the Czech market
Anotácia:
Cílem bakalářské práce „Potenciál rozšíření značky Marks & Spencer na českém trhu“ je zjistit, zda by retailer Marks and Spencer měl šanci uspět na trhu měst Hradec Králové a Pardubice. Prozatím je Marks and Spencer v České republice rozšířen pouze ve městech nad 100 000 obyvatel, proto byla vybrána právě města Hradec Králové a Pardubice, které se okolo tohoto počtu obyvatel pohybují. Práce se skládá …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis "Potential of the Marks & Spencer brand expansion on the Czech market" is to find out whether the retailer Marks and Spencer would have a chance to succeed in the markets of Hradec Králové and Pardubice. In these days, Marks and Spencerhas been spread in the Czech Republic only in cities with more than 100,000 inhabitants, therefore the cities of Hradec Králové and Pardubice …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedúci: Tomáš Sadílek
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace a návrh zlepšení e-shopu Marks and Spencer
Adam Kryštof -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Strategická analýza podniku Marks and Spencer Czech Republic, a.s.
Ilona Thomasová -
Návrh úpravy talentového programu pro zaměstnance společnosti Marks and Spencer
Helena Baráková -
Rizikové faktory rozšíření Městské karty v Hradci Králové jako multifunkčního média
Libor Chovanec -
Návrh na rozšíření volnočasových aktivit pro středoškolskou mládež při Domě dětí a mládeže v Hradci Králové
Jana Šestáková -
Mezinárodní expanze podniku - analýza trhů
Ondrej Lipták -
Historická analýza vzestupu a expanze korejské populární kultury na západě
Pavla Girardová de Villars