Tereza Vašátková

Bachelor's thesis

Potenciál rozšíření značky Marks & Spencer na českém trhu

Potential of the Marks & Spencer brand expansion on the Czech market
Anotácia:
Cílem bakalářské práce „Potenciál rozšíření značky Marks & Spencer na českém trhu“ je zjistit, zda by retailer Marks and Spencer měl šanci uspět na trhu měst Hradec Králové a Pardubice. Prozatím je Marks and Spencer v České republice rozšířen pouze ve městech nad 100 000 obyvatel, proto byla vybrána právě města Hradec Králové a Pardubice, které se okolo tohoto počtu obyvatel pohybují. Práce se skládá …viac
Abstract:
The aim of the bachelor thesis "Potential of the Marks & Spencer brand expansion on the Czech market" is to find out whether the retailer Marks and Spencer would have a chance to succeed in the markets of Hradec Králové and Pardubice. In these days, Marks and Spencerhas been spread in the Czech Republic only in cities with more than 100,000 inhabitants, therefore the cities of Hradec Králové and Pardubice …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedúci: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79295