Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti – Jan Foltas
Jan Foltas
Bachelor's thesis
Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti
Consumer Analysis of Mineral Waters of a Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení současného stavu nabízeného produktového portfolia firmy Hanácká Kyselka. V rámci literární rešerše byly zpracovány poznatky týkající se produktové politiky a strategie, životní cyklus výrobku a dále oblast marketingového mixu. Na to navazují marketingové strategické analýzy BCG, 5F a SWOT, které byly využity v praktické části jako analytické metody pro …moreAbstract:
The aim of the work was to propose an improvement of the current state of the offered product portfolio of the company Hanácká Kyselka. Within the literature search, knowledge concerning product policy and strategy, product life cycle and the area of marketing mix were processed. This is followed by marketing strategic analyzes BCG, 5F and SWOT, which were used in the practical part as analytical methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLTAS, Jan. \textit{Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/x3i1mc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Foltas, Jan. Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Posouzení finanční situace vybraného podniku jako součást strategické analýzy
Kateřina Holišová -
Identifikace rizik podnikatelského subjektu v oblasti marketingových služeb pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy
Michal Presse -
Analýza marketingové komunikace ve firmě Wincor Nixdorf s.r.o.
Markéta Beránková -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Návrh marketingové strategie firmy
Jan Žilka