Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti – Jan Foltas
Jan Foltas
Bachelor's thesis
Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti
Consumer Analysis of Mineral Waters of a Selected Company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení současného stavu nabízeného produktového portfolia firmy Hanácká Kyselka. V rámci literární rešerše byly zpracovány poznatky týkající se produktové politiky a strategie, životní cyklus výrobku a dále oblast marketingového mixu. Na to navazují marketingové strategické analýzy BCG, 5F a SWOT, které byly využity v praktické části jako analytické metody pro …viacAbstract:
The aim of the work was to propose an improvement of the current state of the offered product portfolio of the company Hanácká Kyselka. Within the literature search, knowledge concerning product policy and strategy, product life cycle and the area of marketing mix were processed. This is followed by marketing strategic analyzes BCG, 5F and SWOT, which were used in the practical part as analytical methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Foltas, Jan. Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Posouzení finanční situace vybraného podniku jako součást strategické analýzy
Kateřina Holišová -
Identifikace rizik podnikatelského subjektu v oblasti marketingových služeb pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy
Michal Presse -
Analýza marketingové komunikace ve firmě Wincor Nixdorf s.r.o.
Markéta Beránková -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Návrh marketingové strategie firmy
Jan Žilka