Tereza Vláhová

Bachelor's thesis

Cenotvorba a značková politika firmy Jasněna Vláhová s. r. o. v Německu a Rakousku

Pricing and brand policy of the company Jasněna Vláhová Ltd. in Germany and Austria
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní postupy tvorby velkoobochodních a maloobchodních cen firmy Jasněna Vláhová s. r. o., která vyrábí a distribuuje hodinářské zboží. V případě, že šetření a výsledné hodnocení dopadne neuspokojivě, budou v souladu s uvedenou literaturou navrženy změny na metodiku vytváření cen. Další kapitola je potom zaměřena na značku JVD a Lacerta, a v šetření by se mělo projevit …more
Abstract:
The aim of this study is to evaluate the processes of wholesale and retail prices of the company Jasněna Vláhová Ltd., which manufactures and distributes horological goods. In the event that the investigation and resulting evaluation fails, changes will be in conformity with the literature suggested. Another chapter is then focused on the brands JVD and Lacerta, and the investigation should show whether …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 2. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2016
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Matěj Vokáč

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48451

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.