Cenotvorba a značková politika firmy Jasněna Vláhová s. r. o. v Německu a Rakousku – Tereza Vláhová
Tereza Vláhová
Bachelor's thesis
Cenotvorba a značková politika firmy Jasněna Vláhová s. r. o. v Německu a Rakousku
Pricing and brand policy of the company Jasněna Vláhová Ltd. in Germany and Austria
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní postupy tvorby velkoobochodních a maloobchodních cen firmy Jasněna Vláhová s. r. o., která vyrábí a distribuuje hodinářské zboží. V případě, že šetření a výsledné hodnocení dopadne neuspokojivě, budou v souladu s uvedenou literaturou navrženy změny na metodiku vytváření cen. Další kapitola je potom zaměřena na značku JVD a Lacerta, a v šetření by se mělo projevit …moreAbstract:
The aim of this study is to evaluate the processes of wholesale and retail prices of the company Jasněna Vláhová Ltd., which manufactures and distributes horological goods. In the event that the investigation and resulting evaluation fails, changes will be in conformity with the literature suggested. Another chapter is then focused on the brands JVD and Lacerta, and the investigation should show whether …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48451
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2016
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Matěj Vokáč
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48451
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.