Tereza Vláhová

Bachelor's thesis

Cenotvorba a značková politika firmy Jasněna Vláhová s. r. o. v Německu a Rakousku

Pricing and brand policy of the company Jasněna Vláhová Ltd. in Germany and Austria
Anotácia:
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní postupy tvorby velkoobochodních a maloobchodních cen firmy Jasněna Vláhová s. r. o., která vyrábí a distribuuje hodinářské zboží. V případě, že šetření a výsledné hodnocení dopadne neuspokojivě, budou v souladu s uvedenou literaturou navrženy změny na metodiku vytváření cen. Další kapitola je potom zaměřena na značku JVD a Lacerta, a v šetření by se mělo projevit …viac
Abstract:
The aim of this study is to evaluate the processes of wholesale and retail prices of the company Jasněna Vláhová Ltd., which manufactures and distributes horological goods. In the event that the investigation and resulting evaluation fails, changes will be in conformity with the literature suggested. Another chapter is then focused on the brands JVD and Lacerta, and the investigation should show whether …viac
 

Kľúčové slová

velkoobchod cenotvorba značka
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2016
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Matěj Vokáč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48451

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.