Interný marketing vo vybranej finančnej inštitúcii – Bc. Martin Luterančík
Bc. Martin Luterančík
Bakalářská práce
Interný marketing vo vybranej finančnej inštitúcii
Internal marketing in the selected financial institution
Abstract:
The bachelor thesis focuses on internal marketing and functioning of the selected financial institution – Czechoslovak Commercial Bank. The final work is divided into three major, comprehensive and separate chapters. The first chapter is devoted to particular theoretical issues, explain the concept of marketing, internal marketing and instruments. The second chapter is focused on the analysis of internal …víceAbstract:
Práca sa venuje problematike interného marketingu a jeho fungovaniu v rámci vybranej finančnej inštitúcie – Československej obchodnej banky, a.s. Záverečná práca je rozdelená do troch hlavných, ucelených a samostatných kapitol. Prvá kapitola je venovaná teoretickým východiskám, vysvetleniu pojmov marketing, interný marketing a jeho nástrojom. Druhá kapitola je obsahovo zameraná na analýzu interného …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/jr5mw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
- Oponent: Ing. Zuzana Littvová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUTERANČÍK, Martin. \textit{Interný marketing vo vybranej finančnej inštitúcii}. Online. Bakalářská práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/x3kxew/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing (analýza období 3 let vybraného podniku)
Jan Hipp -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Marketing Communication in promoting country's image
Darya Kashtanava -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova