Bc. Martin Luterančík

Bakalářská práce

Interný marketing vo vybranej finančnej inštitúcii

Internal marketing in the selected financial institution
Abstract:
The bachelor thesis focuses on internal marketing and functioning of the selected financial institution – Czechoslovak Commercial Bank. The final work is divided into three major, comprehensive and separate chapters. The first chapter is devoted to particular theoretical issues, explain the concept of marketing, internal marketing and instruments. The second chapter is focused on the analysis of internal …více
Abstract:
Práca sa venuje problematike interného marketingu a jeho fungovaniu v rámci vybranej finančnej inštitúcie – Československej obchodnej banky, a.s. Záverečná práca je rozdelená do troch hlavných, ucelených a samostatných kapitol. Prvá kapitola je venovaná teoretickým východiskám, vysvetleniu pojmov marketing, interný marketing a jeho nástrojom. Druhá kapitola je obsahovo zameraná na analýzu interného …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
  • Oponent: Ing. Zuzana Littvová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK