Využití instrumentálních činností v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ (pro 3. až 5. ročník) – Markéta NYPLOVÁ
Markéta NYPLOVÁ
Diplomová práce
Využití instrumentálních činností v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ (pro 3. až 5. ročník)
Use of instrumental activities in music lessons at primary school (for 3rd to 5th year)
Anotace:
Výstupem této diplomové práce s názvem Využití instrumentálních činností v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ (pro 3. až 5. ročník) jsou pracovní listy do hodin hudební výchovy. Teoretická část je zaměřena na rozbor rámcového vzdělávací programu, hudební rozvoj dítěte, instrumentální složku v hudební výchově, rozbor hudebních nástrojů ve výuce, a to především rozdělení Orffového instrumentáře …víceAbstract:
The outcome of this thesis entitled "Use of instrumental activities in lessons of music education in primary schools (3. to 5. grade)" are worksheets for music lessons. The theoretic part of the thesis focuses on analysis of Framework Education Programme, music development of a child, instrumental factor of music education, analysis of use of musical instruments in lessons with focus on Orff's instruments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NYPLOVÁ, Markéta. \textit{Využití instrumentálních činností v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ (pro 3. až 5. ročník)}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/x3qkdv/.
Jak správně citovat práci
NYPLOVÁ, Markéta. Využití instrumentálních činností v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ (pro 3. až 5. ročník). Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv hry na hudební nástroj na rozvoj u jedince s kombinovaným postižením
Jana Jaroszová -
Koncepce hry souboru Esbjörn Svensson Trio
Štefan Palfi -
Vliv zesměšňování na sociálních sítích a jeho dopad na psychiku dětí
Petra Padyásková -
Rozchod rodičů a jeho dopad na psychiku dítěte
Táňa Pchálková -
Vliv pohybové aktivity na psychiku dětí na 2. stupni základní školy
Markéta HÚSKOVÁ -
Vliv skladby mediálního obsahu na psychiku dětí mladšího školního věku se zaměřením na agresi a úzkost
Veronika DAŇKOVÁ -
Dopady na psychiku dítěte po umístění do dětského domova
Daniela STARÁ -
Rozvod a jeho vliv na psychiku a školní výkon dětí na 1. stupni ZŠ
Lucie Přichystalová