Marketingové aktivity firmy DORMER TOOLS, příprava na účast na MSV Brno – Petr Hlousek, DiS.
Petr Hlousek, DiS.
Bakalářská práce
Marketingové aktivity firmy DORMER TOOLS, příprava na účast na MSV Brno
Anotace:
Předmětem práce jsou marketingové aktivity firmy Dormer Tools se zaměřením na přípravu podkladů, které napomohou při rozhodování o veletržní účasti. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z marketingu, dále historie a vývoj veletrhů, cíle veletržní účasti, přínosy veletržní účasti a náklady s veletrhem spojené. Praktická část obsahuje seznámení s firmou a doporučení pro marketingové aktivity …víceAbstract:
The subject of the thesis is company Dormer Tools and its marketing activity with the focus participating on trade fair. The goal is to provide the data for decision making, to take part at the fair. The theoretical part describes fundamental marketing terms, trade fair history and development, the objectives and benefits of trade fair participation, including the expenses. The practical part introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/x3skgh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLOUSEK, Petr. \textit{Marketingové aktivity firmy DORMER TOOLS, příprava na účast na MSV Brno}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/x3skgh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Příprava prezentace firmy na veletrh
Veronika CIMBALOVÁ -
Consumer Attitudes toward Fair Trade and Fair Trade Marketing
Anna Nemchinova -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Marketingové strategie hnutí Fair trade
Marie Kučerová -
Využití certifikace Fair trade a Direct trade v marketingové strategii českých pražíren kávy a kaváren
Petra Bočková -
A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom
Pavlína VOJTÍŠKOVÁ -
Uplatnění výrobků pod značkou Fair trade cocoa
Monika ANTOŇŮ -
Marketingová strategie pro fair trade výrobky
Klára Svatoňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Hlousek, P.
4. 12. 2011