Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov – Bc. Jitka KRÁLOVÁ
Bc. Jitka KRÁLOVÁ
Master's thesis
Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov
Introduction active telemarketing into the Client centre Prostějov
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z literatury charakterizovala telemarketing a jeho nezastupitelnou roli ve firmách, zabývajících se službami. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu telemarketingu. Na základě výsledků analýzy a s ohledem na dlouhodobou strategii Klientského centra je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro úspěšné zavedení …moreAbstract:
In my Master thesis I have used the bases of literal digest in order to characterize telemarketing and its role in the firm, engage in services. These theoretical findings have been used as the foundation for conducting the analyses of the current situation in telemarketing. On the basis of results the analyses and with reference to long-term strategy Call centre is the principal project aim to draft …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
3881
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁLOVÁ, Jitka. \textit{Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/x3vy1a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRÁLOVÁ, Jitka. Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Porovnání prodeje po telefonu s osobním prodejem produktu vybraného podniku
Ondřej Mika -
Telemarketing ve společnosti ATODA Telemarketing, spol. s. r. o.
Natálie Mohamadová -
Motivace pracovníků call centra
Vendula Furdová -
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
Magdaléna Jurušová -
Vzdělávání supervizorů call centra firmy ATODA Telemarketing, s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Supervizní podpora operátorů call centra
Barbora Ulmanová -
Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance
Kristýna Kroupová