Bc. Jitka KRÁLOVÁ

Master's thesis

Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov

Introduction active telemarketing into the Client centre Prostějov
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z literatury charakterizovala telemarketing a jeho nezastupitelnou roli ve firmách, zabývajících se službami. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu telemarketingu. Na základě výsledků analýzy a s ohledem na dlouhodobou strategii Klientského centra je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro úspěšné zavedení …more
Abstract:
In my Master thesis I have used the bases of literal digest in order to characterize telemarketing and its role in the firm, engage in services. These theoretical findings have been used as the foundation for conducting the analyses of the current situation in telemarketing. On the basis of results the analyses and with reference to long-term strategy Call centre is the principal project aim to draft …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier: 3881

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRÁLOVÁ, Jitka. Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.