Analýza tržních příležitostí vybraného podniku – Bc. Zuzana Koutná
Bc. Zuzana Koutná
Bakalářská práce
Analýza tržních příležitostí vybraného podniku
The market opportunity analysis of the company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza tržních příležitostí vybraného podniku“ je provedení komparativní analýzy tržního prostředí (tržních příležitostí) na trzích v Německu a ČR a z ní odvozené návrhy pro vybranou firmu. Trainings GmbH. Cílem mé bakalářské práce je zjištění tržního potenciálu vybrané firmy na dílčích trzích v Berlíně, Drážďanech a Praze. Přičemž elementární otázkou pro firmu zůstává …víceAbstract:
The subject of the thesis “Market Opportunity Analysis of the Company” is an accomplishment of a comparative analysis of a market environment (market opportunities) in Germany and the Czech Republic as well as the proposals for the selected company which are derived from the analysis. The goal of the thesis is the detection of a market potential of a selected company at partial markets in Berlin, Dresden …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/apux9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza tržních příležitostí a rizik pro zahraničního investora při výstavbě rezidenčních projektů v Ho Či Minově městě
Petr Fořt -
Analýza tržní příležitosti pro produkty halal ve vybraném internetovém obchodě
Jan DVOŘÁK -
Analýza tržních příležitostí vybraného podniku
Zuzana Mayerová -
Analýza tržních příležitostí a návrh rozšíření výroby podniku
Pavel Vokoun -
Analýza investičních rizik
Dominik Lukeš -
Analýza tržních příležitostí a návrh strategie vstupu na trh
Eva Hačková