Optimalizace obchodního modelu e-shopu Jednoručky.cz – Jan Chvojka
Jan Chvojka
Bakalářská práce
Optimalizace obchodního modelu e-shopu Jednoručky.cz
Optimization of the Business Model of the Online Store Jednoručky.cz
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu a zdokonalení obchodního modelu malého internetového obchodu Jednoručky.cz, který se zabývá prodejem nakládacích činek. Cílem práce je odhalit zásadní nedostatky v jeho strategii, nalézt hlavní příčiny poklesu tržeb tohoto e-shopu a navrhnout změny, které povedou k zajištění bezproblémového chodu a opětovnému růstu počtu objednávek. V teoretické části jsou …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis and improvement of the business model of a small online store Jednoručky.cz, which sells fitness dumbbells. The aim of the thesis is to reveal the fundamental flaws in the store's strategy, to find the main causes of the decline in sales of this online business and propose changes that will lead to a smooth operation and return to growth of customer orders. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46988
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Ladislav Hartman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46988
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Zdanění podnikání na Internetu
Soňa Bicanová -
Ekonomická analýza start-up podnikání na českém Internetu, případová studie vybraného segmentu
Veronika Štěpánková -
Využití marketingových nástrojů pro podnikání na internetu
Karel Konečný -
Daňové a účetní aspekty podnikání na internetu - komparace se zahraniční právní úpravou
Libor Kyncl -
Právní úprava prodeje bankovních služeb na internetu
Joanna Ziółkowska -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody
Tereza Zemanová Vláhová