Nový časopis pro seniory, Senior nová cílová skupina – Mgr. Sidónia ŽEMBERY
Mgr. Sidónia ŽEMBERY
Diplomová práce
Nový časopis pro seniory, Senior nová cílová skupina
Senioři-Nová cílová skupina
New Magazine for Seniors
Anotace:
Diplomová práce definuje skupinu seniorů a analyzuje způsoby komunikace se seniory prostřednictvým tištěných médií. Na základě hypotetického předpokladu, že na trhu není dostatek periodik pro tuto cílovou skupinu, předkládám návrh vhodného periodika, které efektivně osloví starší generaci. Práce zároveň zhodnocuje navrhované řešení včetně přínosů a případných rizik spojených s realizací. Cílová skupina …víceAbstract:
This dissertation defines a group of seniors and analyses the ways of communication with seniors by means of the press. Coming out from a hypothetical presumption that there are not enough periodicals for this target group on the market, I am presenting a project of an appropriate periodical title which will effectively address the elder generation. The diploma dissertation also evaluates the proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2810
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽEMBERY, Sidónia. Nový časopis pro seniory, Senior nová cílová skupina. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků
Zuzana Lovečková -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Analýza masmediální komunikace firmy na trhu kosmetiky
Klára Portešová -
Vliv masové komunikace na životní styl žen
Olga Jarošová -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček