Klára MATOUŠKOVÁ
Diplomová práce
Wort und Bild in der Werbung
Word and Image in Advertisement
Abstract:
This thesis deals with trends in printed advertising, with focus on linguistic, as well as visual features. In the theoretical part, some characteristics of advertising are introduced. Furthermore, the language of advertising and typical lexical and syntactical means is described. The practical part is based on an analysis of a corpus of advertisements from the German magazine ?Der SPIEGEL? which were …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá tendencemi ve vývoji tištěných reklam jak z jazykového tak obrazového hlediska. V teoretické části je charakterizována reklama jako taková a její obrazová a textová složka. Dále je popsán jazyk reklamy se všemi typickými lexikálními a syntaktickými jevy. Praktická část je založena na výběrovém korpusu reklam na potraviny z německého magazínu ?Der SPIEGEL? z let 1990 až …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zveřejnit od: 28. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Lejsková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATOUŠKOVÁ, Klára. Wort und Bild in der Werbung. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-NJ/ZŠ
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva