Návrh a realizace v-obchodu s obuví s automatickým rozpoznáním velikosti – Bc. Ondřej KULÍK
Bc. Ondřej KULÍK
Master's thesis
Návrh a realizace v-obchodu s obuví s automatickým rozpoznáním velikosti
Design and implementation of a virtual shoe store with automatic size recognition
Anotácia:
Diplomová práce s názvem "Návrh a realizace v-obchodu s automatickým rozpoznáváním velikosti" se zabývá implementací moderní technologie pro virtualizaci virtuálního obchodu s obuví. Hlavním cílem této práce je analyzovat potřeby spotřebitelů a majitele společnosti Boty Kulík a navrhnout virtuální obchod s obuví v prostředí programu Resonite tak, aby byly co nejefektivněji uspokojeny potřeby spotřebitelů …viacAbstract:
The diploma thesis entitled "Design and implementation of an in-shoe store with automatic size recognition" deals with the implementation of modern technology for the virtualization of a virtual shoe store. The main goal of this work is to analyze the needs of consumers and the leader of the Boty Kulík company and design a virtual shoe store in the environment of the Resonite program so that it is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Ing. Petr Klán, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KULÍK, Ondřej. \textit{Návrh a realizace v-obchodu s obuví s automatickým rozpoznáním velikosti}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/x4566h/.
Jak správně citovat práci
KULÍK, Ondřej. Návrh a realizace v-obchodu s obuví s automatickým rozpoznáním velikosti. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve virtuálním prostředí a jeho vliv na spotřebitelské chování hráčů
Matěj Schamberger -
Analýza chování příslušníků virtuální komunity na YouTube
Vanda Matyščáková -
Identifikace spotřebitelského chování na trhu videoher
Vojtěch Dluhoš -
Budoucnost Gaming Industry v závislosti na UX a chování spotřebitelů při nákupu videoher
David Münster -
Virtuální rekonstrukce první metaverse a její ekonomická analýza
Martin ZRONEK
Názov
Vložil
Vložené
Práva