The Influence of Advertising on Consumer Behavior – Laura Probstnerová
Laura Probstnerová
Bakalářská práce
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Vlyv Reklamy na Chování Spotřebitele
Anotace:
Cílem této studie bylo analyzovat, jak různé faktory ovlivňují chování spotřebitelů a jejich rozhodování. V teoretické části se diskutuje reklama jako součást obchodní komunikace spolu s chováním spotřebitele a rozhodovacím procesem, jako i faktory, které ho ovlivňují, a sice sociální, osobní a psychologické. Dále je psychologie reklamy popsána z hlediska značky, jejího vlastního jmění a opatření ovlivňujících …víceAbstract:
The purpose of this study was to analyze, how different factors have an influence on consumer behavior and their decision making. In the theoretical part, advertising as a part of commercial communication is discussed, along with consumer behavior and the decision making process, namely factors that influence it, such as social, personal and psychological. Further, the psychology of advertisement is …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69426
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69426
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE
Jan Šlemar -
Sémiotická analýza vybraných reklam společnosti Apple Inc.
Petr Hervíř