An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company – Katarína Juríčková
Katarína Juríčková
Bakalářská práce
An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company
An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing communication of the selected company situated in Slovakia. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The aim of the theoretical part was to acquire, study and formulate the literary research mainly focused on marketing, marketing communication, selected marketing analyzes and to define the theoretical bases related …víceAbstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve vybrané společnosti sídlící na Slovensku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části bylo shromáždění, studium a následné zpracování literární rešerše zejména z oblasti marketingu, marketingové komunikace, vybraných marketingových analýz a poté formulování teoretických východisek souvisejících se zpracováním …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURÍČKOVÁ, Katarína. \textit{An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company} [online]. Zlín, 2018 [cit. 2023-06-06]. Dostupné z: https://theses.cz/id/x4cc69/. Bakalářská práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. Vedoucí práce Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.
Jak správně citovat práci
Juríčková, Katarína. An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík