Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19 – Veronika Vyoralová
Veronika Vyoralová
Bachelor's thesis
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Consumer shopping behaviour when shopping online in the category of food on the Czech market and its change in connection with the COVID-19 disease
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním českých spotřebitelů ve věku 18 až 40 let při nakupování potravin přes internet. Cílem je zjistit hlavní faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů při nákupu online v kategorii potravin na českém trhu, určit profil typických spotřebitelů, kteří inklinují k online nákupním platformám a zjistit, jaký vliv mělo šíření nemoci covid-19 v České republice …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of shopping behaviour of Czech consumers aged between 18 and 40 years when buying food over the internet. The aim is to identify the main factors influencing consumer behaviour when shopping online in the Czech market, to determine the profile of typical consumer who tend to use online shopping platforms and to find out what effect the spread of COVID-19 has …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82410
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYORALOVÁ, Veronika. \textit{Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v~kategorii potravin na českém trhu a~jeho změna v~souvislosti s~nemocí covid-19}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2020. Available from: https://theses.cz/id/x4drxx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82410
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Propagace společnosti Hydropress s.r.o. s využitím informačních technologií
Jan Komprda -
Tvorba internetového obchodu s ochrannými tvrzenými skly
Petr Cienciala -
Vytvoření internetového obchodu s náhradními díly pro značku Škoda
Michal Kytlica -
Podnikatelský plán a vytvoření internetového obchodu s videohrami
Daniel Čep -
Využití online marketingu internetovými obchody s interiérovým vybavením
Kateřina Šmaková -
Analýza trhu obchodů s oblečením a vytvoření vlastního konkurenčního internetového obchodu
Alexandr Vyrupayev -
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach -
Tvorba internetového obchodu společnosti prodávající výrobky s obsahem nikotinu
Jan Vidlička