Veronika Vyoralová

Bachelor's thesis

Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19

Consumer shopping behaviour when shopping online in the category of food on the Czech market and its change in connection with the COVID-19 disease
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním českých spotřebitelů ve věku 18 až 40 let při nakupování potravin přes internet. Cílem je zjistit hlavní faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů při nákupu online v kategorii potravin na českém trhu, určit profil typických spotřebitelů, kteří inklinují k online nákupním platformám a zjistit, jaký vliv mělo šíření nemoci covid-19 v České republice …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of shopping behaviour of Czech consumers aged between 18 and 40 years when buying food over the internet. The aim is to identify the main factors influencing consumer behaviour when shopping online in the Czech market, to determine the profile of typical consumer who tend to use online shopping platforms and to find out what effect the spread of COVID-19 has …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedúci: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82410