Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19 – Veronika Vyoralová
Veronika Vyoralová
Bachelor's thesis
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Consumer shopping behaviour when shopping online in the category of food on the Czech market and its change in connection with the COVID-19 disease
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním českých spotřebitelů ve věku 18 až 40 let při nakupování potravin přes internet. Cílem je zjistit hlavní faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů při nákupu online v kategorii potravin na českém trhu, určit profil typických spotřebitelů, kteří inklinují k online nákupním platformám a zjistit, jaký vliv mělo šíření nemoci covid-19 v České republice …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of shopping behaviour of Czech consumers aged between 18 and 40 years when buying food over the internet. The aim is to identify the main factors influencing consumer behaviour when shopping online in the Czech market, to determine the profile of typical consumer who tend to use online shopping platforms and to find out what effect the spread of COVID-19 has …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82410
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYORALOVÁ, Veronika. \textit{Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v~kategorii potravin na českém trhu a~jeho změna v~souvislosti s~nemocí covid-19}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/x4drxx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82410
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Propagace společnosti Hydropress s.r.o. s využitím informačních technologií
Jan Komprda -
Tvorba internetového obchodu s ochrannými tvrzenými skly
Petr Cienciala -
Vytvoření internetového obchodu s náhradními díly pro značku Škoda
Michal Kytlica -
Podnikatelský plán a vytvoření internetového obchodu s videohrami
Daniel Čep -
Využití online marketingu internetovými obchody s interiérovým vybavením
Kateřina Šmaková -
Analýza trhu obchodů s oblečením a vytvoření vlastního konkurenčního internetového obchodu
Alexandr Vyrupayev -
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach -
Tvorba internetového obchodu společnosti prodávající výrobky s obsahem nikotinu
Jan Vidlička