Karin VÍTEČKOVÁ

Bakalářská práce

Uplatňování pedagogické diagnostiky učitelkou mateřské školy, jako prostředek naplňování cílů předškolního vzdělávání.

Application of pedagogical diagnostics by a kindergarten teacher as a means of fulfilling the objectives of pre-school education.
Anotace:
Téma bakalářské práce, je uplatňování pedagogické diagnostiky učitelkou mateřské školy, jako prostředek naplňování cílů předškolního vzdělávání. Teoretická část se zabývá předškolním vzděláváním a pedagogickou diagnostikou. Řešenou problematikou v předškolním vzdělávání je jeho legislativní rámec a cíle. Zaměřena je i na vymezení pojmu učitelka mateřské školy a dítě v mateřské škole jako účastníka …více
Abstract:
The topic of the bachelor's thesis is the application of pedagogical diagnostics by a kindergarten teacher as a means of fulfilling the goals of preschool education. The theoretical part deals with preschool education and pedagogical diagnostics. The problem addressed in preschool education is its legislative framework and objectives. It is also focused on the definition of the terms "kindergarten …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 5. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VÍTEČKOVÁ, Karin. Uplatňování pedagogické diagnostiky učitelkou mateřské školy, jako prostředek naplňování cílů předškolního vzdělávání.. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy