Karin VÍTEČKOVÁ

Bachelor's thesis

Uplatňování pedagogické diagnostiky učitelkou mateřské školy, jako prostředek naplňování cílů předškolního vzdělávání.

Application of pedagogical diagnostics by a kindergarten teacher as a means of fulfilling the objectives of pre-school education.
Abstract:
Téma bakalářské práce, je uplatňování pedagogické diagnostiky učitelkou mateřské školy, jako prostředek naplňování cílů předškolního vzdělávání. Teoretická část se zabývá předškolním vzděláváním a pedagogickou diagnostikou. Řešenou problematikou v předškolním vzdělávání je jeho legislativní rámec a cíle. Zaměřena je i na vymezení pojmu učitelka mateřské školy a dítě v mateřské škole jako účastníka …more
Abstract:
The topic of the bachelor's thesis is the application of pedagogical diagnostics by a kindergarten teacher as a means of fulfilling the goals of preschool education. The theoretical part deals with preschool education and pedagogical diagnostics. The problem addressed in preschool education is its legislative framework and objectives. It is also focused on the definition of the terms "kindergarten …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 5. 2021
  • Supervisor: PhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VÍTEČKOVÁ, Karin. Uplatňování pedagogické diagnostiky učitelkou mateřské školy, jako prostředek naplňování cílů předškolního vzdělávání.. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level