Bc. Lucie Juřicová

Bakalářská práce

Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity

The Project Selected Marketing Communication Activities
Anotace:
Protože projektovým rámcem bakalářské práce je koncepce mixu nástrojů marketingové komunikace, odpovídajícím teoretickým východiskem je popis marketingového komunikačního mixu a potenciálu jeho prostředků a technik se zvláštním důrazem na projektování „eventu“. Praktická část obsahuje řešení vlastního cíle bakalářské práce, kterým je návrh marketingového komunikačního mixu fiktivní prodejny sportovních …více
Abstract:
Because the project scope of this bachelor’s thesis is the concept of the mix of marketing communication tools, appropriate theoretical starting point is a description of marketing communication mix and the potential of its resources and techniques with special emphasis on designing event. The practical part contains solution to the own goal of the bachelor’s thesis, which is the proposal of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní