Nikola POLCAROVÁ
Bachelor's thesis
Mystery shopping vybrané sítě kaváren
Mystery shopping of a selected network of cafes
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu pomocí metody mystery shopping. Provedený výzkum touto metodou se zaměřuje na kvalitu poskytnutých služeb zákazníkům v kavárenském prostředí. V prvních kapitolách práce je sepsán teoretický úvod do řešené problematiky. Praktická část obsahuje představení zvolených kaváren, ve kterých byl mystery shopping prováděn. Šetření probíhalo v …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the implementation of marketing research using the method of mystery shopping. The research carried out using this method focuses on the quality of services provided to customers in a cafe environment. In the first chapters of the thesis is a theoretical introduction to the problem, which clarifies the term marketing research and the method of mystery shopping. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLCAROVÁ, Nikola. Mystery shopping vybrané sítě kaváren. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Mystery shopping vybrané sítě kaváren
Nikola POLCAROVÁ -
Provozní příručka ve franchisingu a její význam
Denisa Kovářová -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Manažment a marketing veľkej športovnej akcie
Katarína Kubáňová -
KONCEPCE ALTERNATIVNÍ KAVÁRNY S PRAVIDELNÝMI WORKSHOPY
Marcela Klapilová