Mystery shopping vybrané sítě kaváren – Nikola POLCAROVÁ
Nikola POLCAROVÁ
Bachelor's thesis
Mystery shopping vybrané sítě kaváren
Mystery shopping of a selected network of cafes
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu pomocí metody mystery shopping. Provedený výzkum touto metodou se zaměřuje na kvalitu poskytnutých služeb zákazníkům v kavárenském prostředí. V prvních kapitolách práce je sepsán teoretický úvod do řešené problematiky. Praktická část obsahuje představení zvolených kaváren, ve kterých byl mystery shopping prováděn. Šetření probíhalo v …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the implementation of marketing research using the method of mystery shopping. The research carried out using this method focuses on the quality of services provided to customers in a cafe environment. In the first chapters of the thesis is a theoretical introduction to the problem, which clarifies the term marketing research and the method of mystery shopping. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLCAROVÁ, Nikola. Mystery shopping vybrané sítě kaváren. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping vybrané sítě kaváren
Nikola POLCAROVÁ -
Provozní příručka ve franchisingu a její význam
Denisa Kovářová -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Manažment a marketing veľkej športovnej akcie
Katarína Kubáňová -
KONCEPCE ALTERNATIVNÍ KAVÁRNY S PRAVIDELNÝMI WORKSHOPY
Marcela Klapilová