Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace – Bc. Lenka Kučavíková
Bc. Lenka Kučavíková
Diplomová práce
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Viral marketing - Prerequisite for successfull implementation
Anotace:
Diplomová práce s názvem Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace je rozdělena do dvou hlavních částí, a to části teoretické a praktické. Cílem části teoretické je definování základních pojmů týkajících se marketingu, moderní marketingové komunikace se zaměřením se na marketingovou komunikaci na internetu a objasnění principů virálního marketingu samotného. Hlavním cílem části praktické je …víceAbstract:
Diploma thesis Viral marketing - prerequisite of successful implementation is divided into two main parts - theoretic and practical. The main goal of theoretic part is to define basics terms related to marketing, modern marketing communication with focus on internet and to explain principles of viral marketing itself. The main goal of practical part is to describe and review Czech and foreign viral …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z62mi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov