Bc. Lenka Kučavíková

Diplomová práce

Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace

Viral marketing - Prerequisite for successfull implementation
Anotace:
Diplomová práce s názvem Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace je rozdělena do dvou hlavních částí, a to části teoretické a praktické. Cílem části teoretické je definování základních pojmů týkajících se marketingu, moderní marketingové komunikace se zaměřením se na marketingovou komunikaci na internetu a objasnění principů virálního marketingu samotného. Hlavním cílem části praktické je …více
Abstract:
Diploma thesis Viral marketing - prerequisite of successful implementation is divided into two main parts - theoretic and practical. The main goal of theoretic part is to define basics terms related to marketing, modern marketing communication with focus on internet and to explain principles of viral marketing itself. The main goal of practical part is to describe and review Czech and foreign viral …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní