Bc. Lenka Kučavíková

Master's thesis

Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace

Viral marketing - Prerequisite for successfull implementation
Abstract:
Diplomová práce s názvem Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace je rozdělena do dvou hlavních částí, a to části teoretické a praktické. Cílem části teoretické je definování základních pojmů týkajících se marketingu, moderní marketingové komunikace se zaměřením se na marketingovou komunikaci na internetu a objasnění principů virálního marketingu samotného. Hlavním cílem části praktické je …more
Abstract:
Diploma thesis Viral marketing - prerequisite of successful implementation is divided into two main parts - theoretic and practical. The main goal of theoretic part is to define basics terms related to marketing, modern marketing communication with focus on internet and to explain principles of viral marketing itself. The main goal of practical part is to describe and review Czech and foreign viral …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní