Převod pohybu objektů do prostředí hry pomocí UHF RFID – Bc. Martin Votýpka
Bc. Martin Votýpka
Diplomová práce
Převod pohybu objektů do prostředí hry pomocí UHF RFID
Transfer of object positioning into game environment using UHF RFID
Anotace:
RFID je technologie pro bezdrátovou identifikace objektů, která se v současné době těší čím dál větší popularitě. Je používána napříč velkou škálou odvětví a v posledních letech se můžeme setkat se snahou o použití této technologie ke snímání pohybu. Tato práce se věnuje návrhu, tvorbě a testování systému pro snímání pohybu založeném na technologii RFID a současně vývoji her, které budou pomocí vzniklých …víceAbstract:
RFID is a wireless object identification technology that is currently gaining in popularity. It is used across a wide range of industries and in recent years we may see efforts to use this technology for motion detection. This work deals with the design, creation and testing of a system for motion detection based on RFID technology and at the same time the development of games that will be controlled …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Kolaja Ehlerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOTÝPKA, Martin. \textit{Převod pohybu objektů do prostředí hry pomocí UHF RFID}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/x4rcg1/.
Jak správně citovat práci
Votýpka, Martin. Převod pohybu objektů do prostředí hry pomocí UHF RFID. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíTechnická univerzita v Liberci
Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíMagisterský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
Patrik Bartošík -
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer -
Obhajoba absolvenské role: Clov ze hry Konec hry
Ondřej Kolín -
Netradiční hry a méně známé sportovní hry na středních školách
Antonín Zderčík -
Vývoj metodiky flétnové hry ve 20. století a její aplikace na současné metodické směry flétnové hry
Kristina Vaculová -
Průpravné hudební činnosti a hry k výuce hry na klavír v MŠ
Pavlína MALÍKOVÁ -
Realizace počítačové hry s motivy deskové a karetní hry
Richard Haraším -
Hororové hry a agrese vyvolaná strachem: výzkum chování zaměřený na korelaci mezi ponořením do explicitních her a tolerancí k násilnému chování v reálném životě
Anastasia Zvereva
Název
Vložil
Vloženo
Práva