Employer Branding společností vyvíjejících softwarová řešení – Lucie Kirchnerová
Lucie Kirchnerová
Master's thesis
Employer Branding společností vyvíjejících softwarová řešení
Employer Branding in Software Developing Companies
Abstract:
Cílem této práce je vyhodnotit, zda české IT společnosti, zaměřující se na vývoj software v České republice komunikují konkurenceschopné faktory ve srovnání se společnostmi v Německu a Rakousku, které jsou rozhodující pro studenty IT oborů z České republiky při výběru zaměstnání. Součástí práce je kvantitativní výzkum mezi vysokoškolskými studenty IT oborů zjišťující rozhodující faktory při výběru …moreAbstract:
The goal of this diploma thesis is to evaluate marketing communication related to competitive factors of software developing companies in the Czech Republic compared with German and Austrian companies, which is decisive for Czech IT students during career choice. The thesis also includes quantitative research targeted on IT students in the Czech Republic to determine factors that are crucial for their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78437
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2019
- Supervisor: Marek Stříteský
- Reader: Gabriela Říhová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78437
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová