Okrasné rostliny a jejich využití v mezigeneračním učení – Mgr. Ludmila Martínková
Mgr. Ludmila Martínková
Diplomová práce
Okrasné rostliny a jejich využití v mezigeneračním učení
Ornamental plants and their use in intergenerational learning
Anotace:
Diplomová práce „Okrasné rostliny a jejich využití v mezigeneračním učení“ pojednává o využití okrasných rostlin nejen jako objektů určených k poznávání a kreativním činnostem, ale především jako nástroj pro budování vzájemných pozitivních vztahů mezi generacemi dětí a seniorů. Diplomová práce se zabývá sledováním postojů žáků k seniorům jak před výukou, tak po výuce. Výuka propojuje několik vzdělávacích …víceAbstract:
The thesis “Ornamental plants and their use in intergenerational learning” offers prudent findings on the utilization of ornamental plants, not only as objects intended for learning and creative activities, but also as a tool for building mutual positive relationships between pupils and seniors from one generation to another. The thesis explores pupil’s attitudes towards seniors before and after intergenerational …víceKlíčová slova
Okrasné rostliny okrasná školní zahrada rámcový vzdělávací program tematická výuka mezigenerační učení senior nebezpečné okrasné rostliny. Ornamental flowers ornamental school garden Framework Education Program thematic instruction intergenerational learning dangerous ornamental flowers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tfxzf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2017
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Ševčíková
- Oponent: Mgr. Iva Frýzová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Roma: European Integration through Education
Tomas Abel DE JONG -
Teaching-Learning English in the Context of Homeschooling
Nikola Šírová -
Presenting Vocabulary Learning Strategies to Lower-Secondary School Learners – Action Research
Pavel Nikl -
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová -
Návrh výuky na téma jedovaté rostliny pro ZŠ
Monika Paličková -
Pokojové rostliny ve vyučovacím procesu a v prostředí školy
Martina Faltýsková -
Didaktické zpracování tématu nahosemenné rostliny pro 2. stupeň základní školy
Diana Moravčíková -
Příprava tematické výuky z Biologie rostlin pro 7. ročník ZŠ
Michaela Slámová