Ing. Veronika Cyprysová

Bakalářská práce

Srovnávací reklama

Comparative advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výkladem srovnávací reklamy dle právních předpisů České republiky. Na začátku práce je obecně popsán pojem reklama a nekalá soutěž dle občanského zákoníku. Definuje skutkovou podstatu srovnávací reklamy - základní pojmy a formy. Podrobně rozvádí podmínky přípustnosti, které rozhodují o tom, zda je konkrétní reklama nekalosoutěžní praktikou. Čtenáři přidává praktické příklady …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with interpretation of comparative advertising according to Czech legislation. At the beginning of this work is generally described the concept of advertising and unfair competition according to the Civil Code. It defines the facts of comparative advertising - the basic ideas and forms of advertising. It indicates in details the admissibility conditions that determine whether …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Obchodněprávní studia