Ing. Veronika Cyprysová
Bachelor's thesis
Srovnávací reklama
Comparative advertisement
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá výkladem srovnávací reklamy dle právních předpisů České republiky. Na začátku práce je obecně popsán pojem reklama a nekalá soutěž dle občanského zákoníku. Definuje skutkovou podstatu srovnávací reklamy - základní pojmy a formy. Podrobně rozvádí podmínky přípustnosti, které rozhodují o tom, zda je konkrétní reklama nekalosoutěžní praktikou. Čtenáři přidává praktické příklady …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with interpretation of comparative advertising according to Czech legislation. At the beginning of this work is generally described the concept of advertising and unfair competition according to the Civil Code. It defines the facts of comparative advertising - the basic ideas and forms of advertising. It indicates in details the admissibility conditions that determine whether …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ljjoe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedúci: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawBachelor programme / odbor:
Legal Specializations / Commercial Law Studies
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova -
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama
Ondřej Hruda -
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda