Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek – Bc. Ekaterina Čistova
Bc. Ekaterina Čistova
Bachelor's thesis
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
The impact of Covid- 19 on marketing communication and consumer behavior in the luxury brand segment
Abstract:
Účelem této studie je prozkoumat, jak Covid-19 ovlivnil komunikaci v odvětví luxusního zboží a také chování spotřebitelů a jejich nákupní zvyky v luxusním segmentu. Bakalářská práce se tedy na toto téma podívá ze dvou úhlů pohledu. V teoretické části je v prvním aspektu kladen hlavní důraz na nastínění marketingu a marketingové komunikace obecně, významu brandingu pro luxusní značky, jejich komunikaci …moreAbstract:
The purpose of this study is to examine how Covid-19 has affected the communication of the luxury goods industry as well as consumers' behaviour and their shopping habits in the luxury segment. The bachelor thesis looks into this topic from two points of view. In the theoretical part, the first aspect puts main emphasis on outlining marketing in general, the importance of branding for luxury brands …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Petra Průšová
- Reader: Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČISTOVA, Ekaterina. \textit{Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/x4xkom/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
IS4u, I.
22/4/2022
IS4u, I.
22/4/2022