Bc. Kristýna Copková

Master's thesis

Celebrity a známé osobnosti jako nástroj propagace značek

The Celebrities and Famous Persons such as Promotion Tool of Brands
Abstract:
Diplomová práce představuje a zabývá se celebrity marketingem jako jedním z možných nástrojů propagace značek. První část seznamuje a definuje na základě teoretických poznatků značku, její význam, celebrity marketing, archetypy a nachází vzájemné propojení (společné rysy). Praktická část analyzuje vybrané značky na českém trhu, které využili celebrity marketing a přináší i pohled, názory veřejnosti …more
Abstract:
This thesis presents and deals with celebrity marketing as one of the possible tools of pro-motion brands. The first part introduces and defines the brand based on theoretical know-ledge, it´s significance, celebrity marketing, archetype and is reciprocal linking (common features). The practical part analyzes the selected brand on the Czech market, which took advantage of celebrity marketing, and also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Copková, Kristýna. Celebrity a známé osobnosti jako nástroj propagace značek. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications