Patrik Mynarčík

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu fitness centra

Marketing Mix Analysis of the Fitness Centre
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat stávající marketingový mix společnosti Studio fitness a terapie Michael Moder, které se nachází v Ostravě a navrhnout jeho následné možné zlepšení. Výsledkem návrhu by měla být úprava těch marketingových nástrojů, které jsou v dnešní době neefektivní nebo zastarala.
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis was to analyze the current marketing mix of the company Studio Fitness and Therapy Michel Molder located in Ostrava and to suggest its possible improvement. The outcome of the proposal should be adjusting of those marketing tools that are currently inefficient or obsolete.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2017
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Vojtěch Spáčil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod