Patrik Mynarčík
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu fitness centra
Marketing Mix Analysis of the Fitness Centre
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat stávající marketingový mix společnosti Studio fitness a terapie Michael Moder, které se nachází v Ostravě a navrhnout jeho následné možné zlepšení. Výsledkem návrhu by měla být úprava těch marketingových nástrojů, které jsou v dnešní době neefektivní nebo zastarala.Abstract:
The aim of this Bachelor thesis was to analyze the current marketing mix of the company Studio Fitness and Therapy Michel Molder located in Ostrava and to suggest its possible improvement. The outcome of the proposal should be adjusting of those marketing tools that are currently inefficient or obsolete.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/121950
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2017
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Vojtěch Spáčil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová