Patrik Mynarčík

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu fitness centra

Marketing Mix Analysis of the Fitness Centre
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat stávající marketingový mix společnosti Studio fitness a terapie Michael Moder, které se nachází v Ostravě a navrhnout jeho následné možné zlepšení. Výsledkem návrhu by měla být úprava těch marketingových nástrojů, které jsou v dnešní době neefektivní nebo zastarala.
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis was to analyze the current marketing mix of the company Studio Fitness and Therapy Michel Molder located in Ostrava and to suggest its possible improvement. The outcome of the proposal should be adjusting of those marketing tools that are currently inefficient or obsolete.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 8. 2017
  • Supervisor: Miluše Hluchníková
  • Reader: Vojtěch Spáčil

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava